Благодарско за снимките. Много полезен материал.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да си сменим сами предни накладки и дискове
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеразмери 284х22х5
Някой може ли да каже дали е възможно безпроблебно поставянето на вентилиран на мястото на обикновения без смяна на апаратите?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИ ФЕРАРИСТ да каже има ли разлика с новите дискове. По-добре ли спира колата?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
За по лесно прибиране на спирачното цилиндърче не е лошо да се отвие капачката на казанчето за спирачната течност .CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение22 широчината ли?
Някой може ли да каже дали е възможно безпроблебно поставянето на вентилиран на мястото на обикновения без смяна на апаратите?
П.С.Най лесното събиране на апарата е още преди да бъде свален,отвива се капчката на казанчето за спирачна течност,и с една яка отвертка се отваря апарата,като се подпира в диска който ще бъде сменен,и така спетявате после стискането с гаргиLast edited by Mury; d.m.y г., 11:15.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ето и едно малко допълнение. Хората твърдят, че преди да се сложи новият диск, главината трябва да се почисти много добре156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Датчиците са ти отзад на шенкела,има гривна на лагера,където чете датчикаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеНе трябва смяна на апаратите
П.С.Най лесното събиране на апарата е още преди да бъде свален,отвива се капчката на казанчето за спирачна течност,и с една яка отвертка се отваря апарата,като се подпира в диска който ще бъде сменен,и така спетявате после стискането с гаргиDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеВентилирания диск е доста по дебел от невентилирания просто няма да влезе в апарата премери колко е самата широчина на апарата със шублер и после я сравни с тази на диска.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ся като се замисля, дали на предните и задните апарани дупките за болтовете са едни и същи, щото ако са, не ми пречи да си бодна едни предни спирачни отзад и да се вентилирам и там......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
В заключение - ако колата ви е с плътни (solid) дискове и искате да сложите вентилирани (ventilated), сменяте и апаратите. Снощи направих точно това. Захващането и на двата вида апарати е абсолютно еднакво, не е нужно никакво пригаждане. Няма разлика в главини, шенкели и т.н. както беше писано някъде. С две думи - сваляте старите дискове и апарати, качвате новите и карате. Не забравяйте да си купите и накладки за по-големите апарати, защото са различни (най-добре да се търсят по шаси или по ОЕ, защото са 2 вида).
Успех на всички,156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
Comment